• Portal Games Gra Wędrowcy znad Południowego Tygrysu

Symbol: 87353
211.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin - dostępny w magazynie dostawcy
Cena przesyłki 8.9
Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków 0
Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków 0
Orlen Paczka 8.9
Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 10.99
InPost Paczkomat® 24/7 12
Przesyłka kurierska - przedpłata 15
Przesyłka kurierska - za pobraniem 25
Dostępność 16 szt.
EAN 5902560387353

Wędrowcy znad Południowego Tygrysu
Eksploruj lądy, morza i niebo wokół średniowiecznego Bagdadu w pierwszej części nowej trylogii, zaprojektowanej przez twórców serii gier o Zachodnim Królestwie.

Kości, robotnicy i karty... w średniowiecznym Bagdadzie

Wcielcie się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. przemierzali lądy i morza wokół średniowiecznego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swojej podróży, aby wdać się w łaskę kalifa.

Ułóż horyzont z kart
To twój silniczek. Dzięki kartom Miast i Portów zyskasz nowe pola akcji, dzięki Górom - stałe umiejętności, a Morzom - jednorazowe bonusy.

Dodaj Mieszkańców
Pod każdą kartą terenu możesz podłożyć kartę Mieszkańca o unikatowej zdolności. Uruchomisz ją zawsze, gdy skorzystasz z tej karty terenu.

Nieboskłon daje punkty
Nad każdym odkrytym terenem możesz dodać kartę Nieba. Odkryte gwiazdozbiory czy planety dodają źródła punktów zwycięstwa. Możesz je podwoić dokładając kartę Inspiracji.

Zagraj kość lub robotnika
Wykorzystuj kości na własnych polach akcji lub robotników na akcjach planszy głównej. Alternatywnie możesz Odpocząć, aby odzyskać kości i przesunąć się na torze Dziennika.

Rozbuduj Karawanę
Wartości kości, których używasz na polach akcji, są uzależnione od twojej Karawany. Dodawaj do niej kafle z wybranymi symbolami akcji czy dochodu, aby wzmocnić obraną strategię.

Dziennik
Postępuj na torze Dziennika, aby odblokować więcej kości, zdobyć bonusy, karty Inspiracji czy cenne kafle Karawany. Dotarcie przez jednego z graczy do końca toru wywołuje koniec rozgrywki.

Nowa trylogia
Wędrowcy to pierwsza gra nowej serii od Shema Phillipsa i S.J. MacDonalda - twórców linii Zachodniego Królestwa (Architektów, Paladynów i Wicehrabiów).

Precyzyjna kontrola
Zbuduj inny silniczek w każdej rozgrywce! Pozyskuj karty z prywatnymi polami akcji, umiejętnościami i sposobami punktowania, rozwijaj Karawanę, decyduj o długości gry.

Regrywalność

Strategia na odkrywanie terenów lądowych? Albo na rozwój Karawany? Akcent na Niebo? A może na szybkie ukończenie toru Dziennika? Wędrowcy to bogactwo dróg do zwycięstwa i olbrzymia regrywalność.

Wciągający tryb solo
Bardzo intuicyjny wariant solo oferuje czterech wirtualnych przeciwników do wyboru. Każdy ma inną strategię!

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

87353

Rodzaj Strategiczne i ekonomiczne
Planszowe
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 90 miesiąc
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska
Wymagania wiekowe od 13 lat
Materiał Drewno
Tektura
Tworzywo sztuczne (plastik)
Płeć Chłopcy
Dziewczynki
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 3 dwustronne części planszy Głównej
  • 4 dwustronne plansze Gracza
  • 20 kości
  • 60 drewnianych znaczników Wpływu
  • 4 drewniane znaczniki Gracza
  • 12 drewnianych znaczników Robotników
  • 62 żetony Ulepszenia
  • 10 żetonów Dziennika
  • 48 żetonów Srebrników
  • 48 żetonów Zapasów
  • 36 kart Mieszkańca (54x86mm)
  • 36 kart Lądu (54x86mm)
  • 36 kart Wody (54x86mm)
  • 36 kart Nieba (54x86mm)
  • 16 kart Inspiracji (54x86mm)
  • 6 kart Planu (54x86mm)
  • Instrukcja
Gwarancja 24 mies.
Wymagania wiekowe od 13 lat
Typ gwarancji Gwarancja normalna
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie