• Reklamacje

ZASADY REKLAMACJI:

FORMULARZ REKLAMACJI
ADRES DO WYSYŁKI REKLAMOWANEGO PRZEDMIOTU:

ALO.com.pl Sp. z o.o. SERWIS

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

reklamacje@alo.com.pl
tel. 126268260
Jak zgłaszać reklamację?
  • Proszę wypełnić formularz reklamacji.
  • Wypełniony formularz należy przesłać na adres reklamacje@alo.com.pl oraz dołączyć wydrukowaną kopię do przesyłki.
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. 
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia dowolnego dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.
  • Nie odpowiadamy za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach. Wszelkie dane umieszczone na reklamowanym nośniku mogą zostać usunięte przez producenta w procedurze reklamacyjnej. Prosimy o zabezpieczenie danych przed wysyłką na reklamację. 
  • Istnieje możliwość nadania towaru do naszej firmy na nasz koszt za pośrednictwem paczkomatu inPost.
    W tym celu proszę o wypełniene formularza ze strony: https://szybkiezwroty.pl/alo