Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Strefa klienta
- Koszyk (0)
0
twój koszyk
0
-
Reklamacje
ZASADY REKLAMACJI:
FORMULARZ REKLAMACJI
ADRES DO WYSYŁKI REKLAMOWANEGO PRZEDMIOTU:
ALO.com.pl Sp. z o.o. SERWIS
ul. Solna 1/LU1
30-527 Kraków
reklamacje@alo.com.pl
tel. 126268260
Jak zgłaszać reklamację?
- Proszę wypełnić formularz reklamacji.
- Wypełniony formularz należy przesłać na adres reklamacje@alo.com.pl oraz dołączyć wydrukowaną kopię do przesyłki.
- Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.
- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.
- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.
- Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).
- Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia dowolnego dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.
- Nie odpowiadamy za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach. Wszelkie dane umieszczone na reklamowanym nośniku mogą zostać usunięte przez producenta w procedurze reklamacyjnej. Prosimy o zabezpieczenie danych przed wysyłką na reklamację.
- Istnieje możliwość nadania towaru do naszej firmy na nasz koszt za pośrednictwem paczkomatu inPost.
W tym celu proszę o wypełniene formularza ze strony: https://szybkiezwroty.pl/alo