Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
Zwrot/wymiana
ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
Jak dokonać zwrotu na odległość?
1. Uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Formularz należy przesłać mailem na adres reklamacje@alo.com.pl oraz dołączyć wydrukowaną kopię do przesyłki.
2. Zabezpiecz towar i spakuj go do odpowiednio przygotowanej paczki.
3. Paczkę z towarem wyślij kurierem lub pocztą na poniższy adres. Aby nadać paczkę możesz skorzystać ze strony https://wygodnezwroty.pl/alo
ALO.com.pl Sp. z o.o. ZWROT
ul. Solna 1/LU1
30-527 Kraków
reklamacje@alo.com.pl
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Wymiany:
Aktualnie nie ma możliwości zrealizowania wymiany , bardzo prosimy o złożenie odrębnego zamówienia.
Zasady zwrotu produktu
- Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.
- Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
- Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
-
Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?
Produkty cyfrowe
Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez Ciebie aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.
Produkty wykonane na zamówienie
Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.
Rozpakowane produkty multimedialne
Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).
Produkty higieniczne
Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.