Aztekowie wprowadzają nowe zasady oraz nowy surowiec
Czas rozgrywki ~30min
Czas rozgrywki ~45-90min
Czas rozgrywki ~60-120min
Czas rozgrywki ~60-90min
Członkowie gangu mają możliwość wystrzeliwania dystansowych sieci
Czy uda się ustalić, kto jest zdrajcą?
Dancer to armia niezwykła ±#8211; armia z trzema sztabami, armia bez jednostek, armia z samymi żetonami akcji (Bitwy, Ruch, Odepchnięcie itp). Armia pokazująca możliwości NS HEX, odmieniająca rozgrywkę i sprawiająca kupę zabawy.
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie
Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: ±#8203;Osadnicy: Narodziny Imperium
Dodatek oferuje 6 frakcję, którą będziecie mogli zagrać podczas partii w Osadników!
Dodatek wprowadza regułę setów - dzięki której gracze podczas budowania lokacji nie tylko będą skupiali się na ich zdolnościach ale i kolorach
Dzięki niej gracze mogą przekroczyć granicę pomiędzy imperiami,porwać jedną z wysuniętych kart przeciwnika i przeciągnąć na swojąstronę!
Edycja GRA ROKU zawiera dodatkowy 7. scenariusz - KING KONG
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika.
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.
Główną zaletą jest duża liczba jednostek o ogromnej sile ataku, a także ich duża wytrzymałość, dzięki czemu po Bitwie zostaje ich na planszy więcej, niż jednostek wroga.
Głównymi zaletami armii są: mobilność Sztabu, możliwość wysadzania nawet najszybszych jednostek przeciwnika oraz całkowitego paraliżowania wolniejszych, a także omijania linii obronnych przeciwnika dzięki moździerzom
Gra karciana, która pozwala graczom wcielić się w role przywódców czterech wspaniałych cywilizacji.
Gracze wspólnie realizują misje, lecz nie wszystkim zależy na sukcesie
Ilość graczy 1-4
Ilość graczy 2-4
Ilość graczy 2-5
Ilość graczy 5-10
IRON GANG to łowcy, którzy sztukę polowania z żelaznego rumaka doprowadzili do perfekcji.
liczba graczy 1-4
Mephisto to gigantyczny czerw, jedyna w swoim rodzaju synteza ciała i stali, która stanowi zagrożenie nawet dla dobrze uzbrojonych sił ekspedycyjnych.
Mnóstwo nowych możliwości z wykorzystaniem cechy Łańcuch
Największy bestseller wydawnictwa Portalu, za którym stoi Ignacy Trzewiczek
Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Niesamowita gra karciana, pełna niespodzianek
Nowa mechanika "otwarta produkcja"
Nowy rodzaj jednostki - WSZCZEPY
Podstawową zaletą armii są (rosnące w miarę rozgrywki) możliwości doboru konkretnych żetonów ze specjalnej Puli Zombie i możliwość wystawiania coraz silniejszych wersji swoich jednostek dzięki Ożywieniu.
Ponadto Death Breath dysponuje dużym wyborem miejsca zasieciowania przeciwnika, a także wywoływania Bitwy oraz Szarżą, pozwalającą na przedarcie się do wrogiego Sztabu mimo jego osłony.
Proste reguły wspaniale komponują się z pasjonującym tematem i porywają was ku wspaniałej przygodzie
Rozgrywka toczy się na przestrzeni czterech aktów, korespondujących z wydarzeniami z filmu
Sharrash to tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów
Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi.
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli
Sporym atutem jest też cecha Sztabu dodająca wytrzymałość sąsiadującym jednostkom, a także obecność Szpiegów, którzy potrafią korzystać z Modułów przeciwnika.
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju.
The Godfather: Imperium Corleone to mafijna gra planszowa osadzona w świecie Ojca Chrzestnego, w klimatach mrocznego, niebezpiecznego Nowego Yorku lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku
To jest tylko rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Neuroshima HEX 3.0
Uranopolis, potężne górnicze miasto, skutecznie pilnujące swoich skarbów przed zakusami sąsiadów.
Uwaga - to jest rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: OSADNICY NARODZINY IMPERIUM
W ciągu 5 rund, gracze będą odkrywać nowe tereny, wznosić budowle, wytwarzać i handlować surowcami, najeżdżać wrogów, a wszystko po to, aby zdobywać punkty zwycięstwa.
W przypadku Mephisto cały ciężar ofensywy tej armii dźwiga na sobie jej sztab
Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Wadą armii jest nieco mniejsza możliwość tworzenia potężnych, ofensywnych kombinacji oraz fakt, że Cecha specjalna Sztabu nastawiona jest na defensywę.
Wadą armii jest niezbyt wysoka inicjatywa i posiadanie tylko jednego żetonu Ruchu
Wadą armii jest wyjątkowa cecha większości jednostek, która sprawia, że do aktywności potrzebują Zasilania.
Wadą jest mała liczba i niska inicjatywa własnych żołnierzy
Wadą Sharrash jest mniejsza niż w innych armiach ilość walczących jednostek, ich słaba mobilność, niska wytrzymałość i inicjatywa, a także całkowity brak opancerzenia
Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu
Wciel się w role Merlina, Lancelota, Morgany, Mordreda i innych postaci z legend arturiańskich
Wielokrotnie nagradzana kooperacyjna gra przygodowa
Większa regrywalność
Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Za każdy zbudowany zestaw trzech kart w jednym kolorze czeka na nich nagroda w postaci Punktów zwycięstwa i dodatkowych zasobów!
Zaletą armii jest ogromny potencjał budowania silnych stanowisk ogniowych (Moduły wzmacniające i zwielokrot niające strzał), a także mobilne jednostki potrafiące odbijać wrogie ataki
Zaletą armii Nowego Jorku jest różnorodność jednostek, w tym wiele rodzajów jednostek strzelających.
Zaletą Vegas są szerokie możliwości krzyżowania planów przeciwnika i wykorzystywania jego własnych sił przeciwko niemu ±#8211; za pomocą cechy Sztabu oraz Agitatorów. Dodatkową zaletą jest znaczna mobilność armii.
Zasady są bardzo proste, ale rozgrywka stawia nas przed wieloma wyborami i trudnymi decyzjami.
Zdobywaj kolejne teretoria, dokonuj wymuszeń, wręczaj łapówki
Zrób wszystko aby twoja mafijna rodzina była najpotężniejsza w Nowym Yorku