• Akcesoria
  • Portal Games Gra Circadians: Nowy Świt

Symbol: CIRN¦
217.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin - dostępny w magazynie dostawcy
Cena przesyłki 8.9
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Orlen Paczka 8.9
Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 10.99
InPost Paczkomat® 24/7 12
Przesyłka kurierska - przedpłata 15
Przesyłka kurierska - za pobraniem 25
Dostępność 30 szt.
EAN 5902560384840

Circadians: Nowy Świt

Odkrywaj odległą planetę Ryh i negocjuj z jej mieszkańcami w grze euro SJ Macdonalda (autora Wędrowców znad Południowego Tygrysu i gier z serii Zachodnie Królestwa) wykorzystującej mechanikę planowania akcji i dice placement. 

Planeta Ryh

Oddaleni o lata świetlne od domu Circadianie, osławieni ziemscy eksploratorzy, odkryli nową planetę wypełnioną inteligentnymi formami życia. Musimy zrobić co tylko można, aby utrzymać pokój, respektując nowy świat i jego gospodarzy. Mamy rozpocząć negocjacje z 3 tutejszymi klanami, aby zyskać ich łaski i gwarancje naszego bezpieczeństwa, oraz zgromadzić próbki organiczne. To dla nas wszystkich nowy teren, ale musimy być odważni i pomysłowi. Przyszłość Circadian od tego zależy.

Cel gry

W samodzielnej grze Circadians: Nowy Świt waszym celem jest poprowadzenie zespołu badaczy na niedawno odkrytej planecie Ryh. Będziecie zarządzać swoją załogą (kośćmi), aby eksplorować planetę, pozyskiwać surowce, handlować, budować ulepszenia swoich baz badawczych, konstruować wynalazki, a także negocjować z tubylcami.

Tajne planowanie akcji

Na początku rundy, ukryty za zasłonką, przerzucisz swoje kości i zaplanujesz ich wykorzystanie w danej rundzie. To twój tajny plan.

W bazie i na planecie

Twoje kości na Farmach wytworzą surowce na kolejną rundę. Te wysłane na planetę mogą sterować jej eksploracją, handlować, pozyskiwać nowych Robotników z Akademii, kupować Statki i Farmy, czy negocjować z tubylcami.

Kości to robotnicy

Będziesz je wystawiać w swojej bazie lub na wspólne, mocno ograniczone, pola akcji na planecie. Liczba oczek na kości decyduje o tym, gdzie możesz ich użyć oraz z jakim skutkiem.

Przydatne przedmioty

Realizuj karty Kontraktów dla ich cennych trwałych umiejętności oraz możliwości punktowania na koniec gry. To ważny element budowania strategii.

Asymetryczni Liderzy

Każdy gracz dysponuje Liderem, który daje jedną prostą ale silną przewagę nad resztą graczy. W połączeniu z kartami Kontraktów stworzy on unikalną kombinację budowy silniczka.

Sztuczna Inteligencja

Zagraj solo przeciwko jednemu z 4 różnych przeciwników SI lub dodaj go do rozgrywki wieloosobowej. Decyzje SI oparte są na prostej talii kart, ale dobrze zastępują prawdziwego gracza.

Oryginalny świat

Nowy Świt wprowadza swój własny futurystyczny świat eksploracji kosmosu. Poznaj przedstawicieli odległych cywilizacji i zanurz się w odkryciach dalekiej przyszłości.

Druga edycja gry

Polska edycja zawiera drugie wydanie gry - z dodatkiem Allies, odświeżoną szatą graficzną i instrukcją, jak również powiększonym pudełkiem.

Informacje o produkcie
Nr katalogowy

CIRNŚ              

Rodzaj Strategiczne i ekonomiczne
Min. liczba graczy 1
Max. liczba graczy 4
Czas gry 90 min
Wersja Podstawa
Wersja językowa Polska instrukcja
Wymagania wiekowe od 12 lat
Płeć Dziewczynki
Chłopcy
Produkt na baterie Nie
Baterie w zestawie Nie
Zasilanie Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
  • 1 plansza Portu Kosmicznego
  • 6 plansz Stanowisk
  • 3 plansze Frakcji
  • 1 plansza Negocjacji
  • 14 kart Liderów (54x86mm)
  • 12 znaczników Incydentu
  • 36 kart Kontraktów (43x65mm)
  • 20 kart Schematów (43x65mm)
  • 16 kart Wydarzeń (43x65mm)
  • 4 Zasłonki
  • 4 Bazy Badawcze
  • 1 plansza Planety
  • 18 żetonów Statków
  • 15 żetonów Farm
  • 1 żeton Statku Ul Kah Tala
  • 1 żeton Farmy Sunari
  • 6 żetonów Skrytek z Klejnotami
  • 3 żetony Rozwoju
  • 1 żeton Wydarzenia Renzo
  • 1 żeton Sala
  • 52 Kości (po 13 na gracza)
  • 4 Żniwiarki (po 1 na gracza)
  • 50 Znaczników Wody
  • 40 Znaczników Alg
  • 30 Znaczników Energii
  • 30 Znaczników Klejnotów
  • 1 żeton Radia
  • Instrukcja
Gwarancja 24 mies.
Wymagania wiekowe od 12 lat
Typ gwarancji Gwarancja normalna
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie