• Elektroniczna zabawka matematyczna Learning Resources LER 6965

Symbol: 062571
99.00
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 48 godzin - dostępny w magazynie dostawcy
Cena przesyłki 8.9
Odbiór osobisty 0
Odbiór osobisty po przedpłacie 0
Orlen Paczka 8.9
Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 10.99
InPost Paczkomat® 24/7 12
Przesyłka kurierska - przedpłata 15
Przesyłka kurierska - za pobraniem 25
Dostępność 37 szt.
EAN 5906168432736

Elektroniczna zabawka matematyczna Learning Resources LER 6965

Minute Math Electronic Flash Card jest odpowiednia dla dzieci szkół podstawowych od 6. roku życia. Rozwija krytyczne myślenie i uczy rozwiązywania problemów. Gra obejmuje ćwiczenia dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Dziecko ma za zadanie w ciągu 60 sekund znaleźć rozwiązanie dla jak największej ilości zagadek matematycznych. Po upływie tego czasu na ekranie pojawi się prawidłowy wynik, zachęcając dziecko do dalszej gry.

gra matematyczna Learning Resources na zielonym tle

3 poziomy trudności

Gra oferuje 3 poziomy trudności do wyboru, dzięki czemu będzie odpowiednia dla użytkowników o różnym stopniu zaawansowania. Poziom pierwszy umożliwia rozwiązywanie działań z dodawania i odejmowania od 0 do 10 oraz tabliczki mnożenia z zakresu: 1, 2, 3, 5 i 10. Z kolei 2. poziom oferuje dodawanie/odejmowanie 10-20 i tabliczkę mnożenia od 3 do 12. Natomiast 3. poziom zapewnia dodawanie/odejmowanie z wielokrotnościami: 2, 3, 4, 5, 10 do 150 oraz tabliczkę mnożenia 0-12.

chłopiec i dziewczynka grają w grę matematyczną

Zasady gry

Użytkownik ma 5 sekund, aby przygotować się do gry. Po tym czasie, na jednym z dolnych ekranów pojawi się dana liczba, a na górnym - wynik. Dziecko ma za zadanie odgadnąć 3. liczbę i w ciągu 60 sekund rozwiązać jak najwięcej działań. W zależności od prawidłowej lub błędnej odpowiedzi urządzenie zasygnalizuje komunikat sygnałem dźwiękowym. Po 60 sekundach, na 2. ekranie pojawi się ilość prawidłowo udzielonych odpowiedzi, a na 3. - całkowita ilość wykonanych działań matematycznych. Uwaga: liczba na górnym ekranie zawsze powinna być największa.

gra matematyczna Learning Resources na zielonym tle

Przemyślana konstrukcja

Gra wyróżnia się ergonomiczną konstrukcją, ułatwiającą użytkowanie. Co więcej, istnieje możliwość wyłączenia sygnałów dźwiękowych - wówczas urządzenie poinformuje o prawidłowej odpowiedzi za pomocą sygnału świetlnego. Możesz również wyłączyć 60-sekundowy timer, wystarczy, że przytrzymasz odpowiedni przycisk. Gra została także wyposażona w specjalny suwak, który pozwoli włączyć odpowiednie działanie, np. dodawanie lub mnożenie. Ponadto do zasilania produktu potrzebne są 3 baterie AAA (brak w zestawie). Dodatkowo po 3 min bezczynności urządzenie wyłączy się automatycznie w celu oszczędzania energii. 

gra matematyczna Learning Resources na zielonym tle

 

Producent Learning Resources
Kolor zielony
Odpowiednie dla dzieci 6+
Wymiary 20 × 24 cm
Zasilanie 3 baterie AAA 1.5 V (brak w zestawie)
Ilość poziomów trudności 3
Timer tak, 60 sekund
Sygnały dźwiękowe i świetlne tak
Automatyczne wyłączenie po 3 min
Ilość w kartonie 6 szt.
Wiek 6+
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie