• Zwroty i reklamacje

 
ZASADY ZWROTU:

Jak dokonać zwrotu na odległość?

1. Wydrukuj i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy.

2. Zabezpiecz towar i spakuj go do odpowiednio przygotowanej paczki.

3. Paczkę z towarem oraz formularzem wyślij kurierem lub pocztą na poniższy adres:

ALO.com.pl Sp. z o.o. ZWROT

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

reklamacje@alo.com.pl

tel. 126268260
 
4. Czekaj na zwrot środków
Zwrot pieniędzy otrzymasz w ciągu 14 dni od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
 
  • W przypadku zakupu na Fakturę VAT (przedsiębiorstrwo z NIPem) zwrot towarów otwartych, na zamówienie itp. na podstawie odstąpienia od umowy do 14 dni - NIE OBOWIĄZUJE

 

CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY

14 dni

KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA

kupujący

ADRES DO ZWROTU

ALO.com.pl Sp. z o.o. ZWROT

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

reklamacje@alo.com.pl
tel. 126268260
Zasady zwrotu produktu
  • Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  
  • W przypadku zakupu na Fakturę VAT (przedsiębiorstrwo z NIPem) zwrot towarów otwartych, na zamówienie itp. na podstawie odstąpienia od umowy do 14 dni - NIE OBOWIĄZUJE
  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  
  • Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  • Czego nie możesz zwrócić lub wymienić?

    Produkty cyfrowe
    Produkty, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a które zostały przez Ciebie aktywowane po zakupie, np. na podstawie otrzymanego kodu, licencji elektronicznej, vouchera, dostępu do platformy.


    Produkty wykonane na zamówienie
    Produkty nieprefabrykowane wyprodukowane według Twojej specyfikacji lub spełniające indywidualne potrzeby.


    Rozpakowane produkty multimedialne
    Produkty zapieczętowane, które zostały otwarte po dostarczeniu (np. nagrania dźwiękowe, programy komputerowe).


    Produkty higieniczne
    Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.

 
ZASADY REKLAMACJI:
ADRES DO REKLAMACJI

ALO.com.pl Sp. z o.o. SERWIS

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

reklamacje@alo.com.pl
tel. 126268260
Jak zgłaszać reklamację?
  • Reklamowany towar należy wysłać do siedziby Sprzedającego.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. 
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. 
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia dowolnego dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.
  • Nie odpowiadamy za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach.
  • W przypadku zakupu na Fakturę VAT (przedsiębiorstrwo z NIPem) zwrot towarów otwartych, na zamówienie itp. na podstawie odstąpienia od umowy do 14 dni - NIE OBOWIĄZUJE
  • Istnieje możliwość nadania towaru do naszej firmy za pośrednictwem paczkomatu inPost: https://szybkiezwroty.pl/alo