• Zwroty i reklamacje

ADRES DO REKLAMACJI

ALO.com.pl Sp. z o.o.

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

 
Jak zgłaszać reklamację?
  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej miejscem zakupu towaru.
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej. 
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. 
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport do serwisu. 
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do dołączenia dowolnego dowodu zakupu oraz szczegółowego opisu usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania oraz adresu zwrotnego, numeru telefonu, adresu e-mail.
  • Nie odpowiadamy za dane umieszczone na reklamowanych nośnikach.
  • Istnieje możliwość nadania towaru do naszej firmy za pośrednictwem paczkomatu inPost: https://szybkiezwroty.pl/alo
CZAS NA ODSTĄPIENIE OD UMOWY

14 dni

KOSZT PRZESYŁKI ZWROTNEJ POKRYWA

kupujący

ADRES DO ZWROTU

ALO.com.pl Sp. z o.o.

ul. Solna 1/LU1

30-527 Kraków

Zasady zwrotu produktu
  •  Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  
  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  
  • Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.