Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
![Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners](/images/alo/4309000-4310000/Portal-Games-Gra-Neuroshima-He-3-0-Sand-Runners_%5B4309209%5D_480.jpg)
![Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners](/images/alo/4309000-4310000/Portal-Games-Gra-Neuroshima-He-3-0-Sand-Runners_%5B4309210%5D_480.jpg)
![Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners](/images/alo/4309000-4310000/Portal-Games-Gra-Neuroshima-He-3-0-Sand-Runners_%5B4309209%5D_480.jpg)
![Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners](/images/alo/4309000-4310000/Portal-Games-Gra-Neuroshima-He-3-0-Sand-Runners_%5B4309210%5D_480.jpg)
![Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners](/images/alo/4309000-4310000/Portal-Games-Gra-Neuroshima-He-3-0-Sand-Runners_%5B4309209%5D_480.jpg)
![Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners](/images/alo/4309000-4310000/Portal-Games-Gra-Neuroshima-He-3-0-Sand-Runners_%5B4309210%5D_480.jpg)
Portal Games Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners
- Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków 0
- Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków po przedpłacie 0
- Orlen Paczka 9.9
- Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
- InPost Paczkomat® 24/7 13
- Przesyłka kurierska - przedpłata 17
- Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 17
- Przesyłka kurierska - za pobraniem 29
Gra Neuroshima Hex 3.0' Sand Runners
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Informacje o produkcie | |
Płeć | Chłopcy Dziewczynki |
Rodzaj | Planszowe |
Min. liczba graczy | 2 |
Max. liczba graczy | 4 |
Czas gry | 30 min |
Wersja językowa | Angielska Polska |
Wymagania wiekowe | od 13 lat |
Produkt na baterie | Nie |
Baterie w zestawie | Nie |
Zasilanie | Nie dotyczy |
Akcesoria w zestawie |
|
-
Polecamy
-
Akcesoria