Ochrona serwisowa DJI Care Refresh do DJI Osmo Action 4 kod elektroniczny 12 miesięcy

Symbol: CP.QT.00008530.01
Dostępność: 10 szt.
200.00
szt.
Wysyłka lub odbiór osobisty w ciągu: 3 dni robocze - dostępny w magazynie dostawcy
Cena przesyłki:
10
  • Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków 0
  • Odbiór osobisty w sklepie - ul. Solna 1, Kraków po przedpłacie 0
  • Dostawa na terenie miasta Krakowa 10
  • InPost Paczkomat® 24/7 13
  • Przesyłka kurierska - przedpłata 17
  • Odbiór w Punkcie DPD Pickup - Żabka i inne 17
  • Przesyłka kurierska - za pobraniem 29
EAN:
6941565963208
Ochrona serwisowa DJI Care Refresh do DJI Osmo Action 4 kod elektroniczny 12 miesięcy Wymiana na nowy produkt Ochrona serwisowa DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4 to ochrona Twojego urządzenia, która umożliwia nawet 2 wymiany uszkodzonego sprzętu w ciągu roku (za niewielką dodatkową opłatą). W takiej sytuacji produkt zostanie wymieniony na nowy lub równoważny nowemu. Usługa obejmuje różnego rodzaju uszkodzenia - powstałe na przykład na skutek kolizji lub kontaktu z wodą. Można aktywować ją w ciągu 30 dni od aktywacji (pierwszego uruchomienia) urządzenia. Możliwość przedłużenia gwarancji Ochrona serwisowa DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4 zapewnia też dodatkowe benefity. Jeśli masz urządzenie DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine lub DJI Action 2, a w okresie ważności usługi ani razu nie skorzystasz z możliwości wymiany, w ramach nagrody Twoja gwarancja zostanie przedłużona na dodatkowy rok. Wypadek - i co dalej? Procedura postępowania w razie wypadku jest bardzo prosta. Musisz tylko zgłosić awarię i wysłać uszkodzony sprzęt do serwisu gwarancyjnego DJI - pamiętaj, aby dodać adnotację, że masz wykupioną ochronę serwisową DJI Care Refresh DJI Osmo Action 4. Gdy otrzymasz wycenę naprawy, zastanów się, czy się na nią decydujesz, czy chcesz skorzystać z wymiany w ramach usługi. Jeśli wybierzesz drugą opcję, zapłać odpowiednią kwotę - wymieniony sprzęt otrzymasz priorytetowo. Co więcej, jeśli znajdujesz się w tym samym regionie, w którym zakupiony został pakiet serwisowy, koszty wysyłki pokryje producent!
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie:

Sklep zamknięty

Sklep tymczasowo niedostępny